Latest update octombrie 12th, 2018 10:22 AM
mart. 30, 2017 admin Comunicate, SEO 0
Pana in ultimii ani, oamenii de afaceri nu au stiut cum isi pot optimiza veniturile direct proportional cu investitia pe care o realizau pentru afacerea lor. In momentul in care website-urile au devenit entitati online ce ofera produse si informatii importante, ele au si devenit sursa multor clienti care doresc sa cumpere aceste lucruri. Pentru ca notorietatea unui website sa fie recunoscuta de catre clienti, administratorii acestor site-uri au investit in promovare SEO. Cerintele care erau aplicate pentru a optimiza site-ul pentru motoarele de cautare se pliau pe optimizarea continutului din pagina de web si pe meta tag-uri. Acest mod de optimizare a fost in mare parte un factor prin care se pierdea mult timp si era greu de aplicat de catre administratorii site-ului.
De ce este importanta optimizarea SEO si sa investesti inteligent in ea?
Clientii prefera sa economiseasca parte din bugetul de investitie in SEO chiar daca obtin rezultate in acest timp prin aceasta optimizare SEO. In prezent, oamenii de afaceri realizeaza bugete mixte pentru marketingul online. In strategia acestuia, un capitol important il are promovarea site-ului prin optimizare SEO. Rezultate optime sunt oferite prin serviciile profesioniste oferite de o firma SEO.
Mai jos exista o lista cu primii trei pasi importanti pentru optimizarea SEO, inteligenta, pentru orice website.
1. In primul rand trebuie utilizate servicii optimizare SEO pentru domeniu. In cazul in care nu este inregistrat domeniul, trebuie luat in seama o parte din numele site-ului care ar trebui sa contina unul dintre cuvintele cheie, pe care il vor rankat. Nu este indicat sa fie luata intreaga denumire a website-ului.
2. Trebuie optimizat URL-ul sau cum este cunoscut in WordPress sub denumirea de “permalink”. Scopul in aceasta optimizare este ca motoarele de cautare sa fie ajutate sa inteleaga continutul paginii web, deoarece greutatea este inclinata catre URL. Un alt scop important este acela de a face ca pagina web sa fie cat mai atragatoare pentru motoarele de cautare si acest lucru sa se reflecte in rezultatele cautarii acestora. Ideal este ca URL-ul sa se potriveasca cu titlul paginii web si in el sa nu se repete cuvintele cheie. Cratima este cea care poate fi utilizata pentru separarea cuvintelor cheie. Aceasta nu este detectata de motorul de cautare.
3. Urmeaza promovare si optimizare SEO pentru titlurile paganilor din website. Fiecare pagina are un titlu si acesta trebuie gasit de motoarele de cautare. Titlurile paganilor “spun” motoarelor de cautare despre ce este continutul din aceste pagini si “vor crede” daca acesta se potriveste cu continutul respectiv. De aceea, in titluri trebuie introduse cuvinte cheie pentru care se doreste rankare. Aceste titluri de pagini sunt acele texte “scrise cu albastru” din paginile rezultatelor motoarelor de cautare si ar fi important ca utilizatorii, aflati in fata lor, sa fie tentati sa dea click. Pe site-ul ce trebuie optimizat SEO, fiecare pagina contine un titlu unic ce trebuie sa fie de aproximativ 70 de caractere. Ideal este sa nu depaseasca acest numar datorita faptului ca un numar mai mare de caractere nu va aparea complet in rezultatele cautarii.
happy wheelsoct. 12, 2018 0
oct. 02, 2018 0
sept. 30, 2018 0
sept. 29, 2018 0
aug. 28, 2018 0
aug. 06, 2018 0
aug. 04, 2018 0
iul. 31, 2018 0